ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

تولد مروارید کوچولو

امروز ظهر درحالیکه داشتم تو استکان به ملودی آب می دادم، متوجه یه لکه روی لثه ش شدم و بعد ک دقت کردم دیدم بعلههه خودشه

یه مروارید کوچولوی خوشگل سمت راست فک پایینش بیرون اومده. به چشمام شک کردم و با انگشتم لمسش کردم خیلی ظریف و تیزه

من پر از شوق می خوام با دقت ببینم اونم اصلن نمی زاره. می خوام عکس بگیرم ازش اما نشد که نشد

مبارکت باشه عسل مامان. همینجا ازت قول می گیرم که به دندونای خوشگلت همیشه رسیدگی کنی مسواک، نخ دندون و دهانشویه رو هیچوقت فراموش نکنی

درد دندون بدترین درده و من نمیتونم ببینم بخاطر سهل انگاری جگرگوشه م دندون درد بگیره. خیلی باید مراقبشون باشی. باشه مامان؟

به این ترتیب ملودی جون در آخرین روز هشت ماهگی یه مروارید کوچولو بهمون هدیه کرد

پی نوشت: چند دقیقه بعد از خوشحالیم بابت دندون شیرین عسل، ناخودآگاه به روزی فکر کردم که باین دندون خوشگل رو بیرون بیاره و منتظر بعدی باشه. اون روز احتمالا عروسکمون شده کلاس اولی!! ایشالا که اونموقع هم بخیر می گذره

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان آوین گلی جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 11:41 http:// tinybaby.niniweblog.com

رویش اولین مرواریدت مبارک ملودی عزیز

مرسی از لطفتون

مرجان چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 04:40

مبااااارکه عشق خاله
الهی قربونت برم چقد دلم برات تنگ شده این روزا که شیطنتاتم زیاد شده و قند تو دلم آب میشه
نه ماهگیت مبارک عسلم تولد مروارید کوچولوتم
واااای چند وقت دیگه مرواریدای سفیدت خنده های خوشکلتو دلنشین تر میکنه

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.