ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

هجده ماهگی

نوگلم این هجدهمین بار است که میلادت را در قلبم آذین بسته ام و حالا تو در مقابل چشم های پر از شوق من یک سال و نیم گی ات را پشت سر می گزاری. یک سال و نیمی که میدانم و یقین دارم که هرگز برایم تکرار نمی شود و عطر و طعمش را در گوشه ی خاطرم حفظ کرده ام و هر روز با مرور آن غبار از رویش می زدایم.

یک سال و نیمه شدنت مبارک فرشته ی کوچولوی من

بانک واژگان:

اینا: بمعنی ایناهاش موقع بازی محبوبش قایم باشک

ایندا: اینجا

دی تو: زیتون. خیلی علاقه داره و همینکه در یخچال باز میشه و چشمش میفته به ظرف زیتون میخواد بهش بدیم

آگا: آقا، وقتی از بیرون از خونه صدا میاد با کنجکاوی می پرسه کیه و میگم آقای همسایه هست. جدیدا خودش یاد گرفته و باشنیدن صدا میگه آگا

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 13:36

قربونش برم کوچولوی شیرین من دلم برات یه ذره شده
برای شیرین زبونیات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.