ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

آخرین پست سال 92

این روزهای آخر امسالو یکم غمگین شدم. خداحافظی با سالی که بهترین سال عمرم بوده خیلی سخته. دلیلی که منو عاشق این سال، عاشق تابستون بخصوص مردادش،عاشق چهارشنبه ها، عاشق پنج و نُه کرده تو هستی محبوبم.

دل کندن از این سال خیلی سخته.  دارم ساعتهای پایانی این سال رو با تمام وجودم میچشم و مزه مزه میکنم. روح امسالمون تو بودی. پا گذاشتنت به این دنیا و مراحل اولیه رشدت تو این سال رخ داده و بدجوری منو دلبسته ش کردی. تنها دلخوشیم دیدن شیرینی ها و لحظه های زیباتر بزرگ شدنت تو سال پیش رو هست.

می خوام در حالی از آخرین لحظه این سال زیبا عبور کنم و  اولین لحظه سال جدید رو آغاز کنم که تو رو در آغوشم گرفتم و گرمای گونه هات مثل همیشه صورتمو نوازش میکنه به یاد پارسال که تو رو در درونم حس میکردم و سال نو رو با قلبم بهت تبریک گفتم.

برات قشنگترین روزها و آرزوهارو در سال جدید دارم کوچولوی نازنینم

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان آوش و آویسا یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 22:13

mamnoon ke be ma sar zadid azizam sale no shoma ham mobarak

مامان آوین گلی سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 14:59 http://tinybaby.niniweblog.com

ملودی جون اولین بهار زندگیت مبارک

ممنون عید شماهم مبارک سال خیلی خوبی داشته باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.