ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

عکس های ملودی هفت ماهه

هفت ماه پیش این لحظاتو توی بیمارستان بودیم تو داشتی اولین قطره های شیرتو میخوردی و من چشم دوخته بودم به صورت معصومت و از تماشات سیر نمیشدم. با اینکه خیلی خسته بودم و خوابم میومد اما تا صبح از هیجان داشتنت و لذت تماشا کردنت نتونستم بخوابم.

عزیزتر از جونم هفت ماهگیت مبارک



اینجا غروب کنار دریا هست که متاسفانه تو عکس دریا خوب نیفتاد




تو خواب بیدار شده و نیم خیز شده دوباره خوابش برده


مشغول بازی


در حال غذا خوردن و قاشق بازی



نظرات 3 + ارسال نظر
مامان زری پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 18:46 http://www.faraziba.niniweblog.com

سلام
چقد ما مادرا خوش بختیم مگه نه؟
خدا رو شکر .من اگه میدونستم بچه اینقدر خوبه خیلی وقت پیش بچه دار می شدم .خدا رو شکر که دختر داریم .دختر یه چیز دیگه است
ماشالله دخترت چشاش چقدر مشکیه من خیلی دوست دارم
دختر باید چشم ابرو مشکی باشه
امیدوارم همیشه سلامت باشه
نی نی شما رو دوست داشتم خوشگل هست

ﺑﺎﺑﺎﯼ الینا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:24 http://elinaakhtari.blogfa.com

ﺳﻼﻡ
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻟﯿﻨﺎ ﺳﺮﺯﺩﯾﻦ
ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ ﻟﻄﻔﺘﻮﻥ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺯﻩ .ﻭﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﻮﺵ ﻟﺒﺎﺱ.
ﺍﮔﻪ ﺗﻮﻧﺴﺘﯿﻦ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯﺵ ﻋﮑﺲ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ .
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﻦ ﻟﯿﻨﮑﺘﻮﻥ ﮐﺮﺩﻡ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯽ‌ﺷﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﻪ ﺍﻟﯿﻨﺎ ﺳﺮﺑﺰﻧﯿﻦ.

خوش اومدین. با افتخار شما هم لینک شدین

مرجان یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:44

خیلی ماهی عززززیزم
قربون خنده هات برم
گردوی خاله
هفت ماهگیت مبارک کوچولوی نازنین

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.