ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

برنامه غذایی

سه روزه که به ملودی سوپ مخصوص میدم بسته به اینکه چقدر گرسنه هست یا سرحال باشه اشتهاش متفاوته. مثلا امروز بیدار که شد بهش آب پرتقال دادم خیلی خوب خورد اما یکم بعد سوپشو خوب نخورد.

سوپ اولیه ش هویج و سیبزمینی و جعفری و گیشنیز بود دیروز هم آش شلغم درست کردم یکم براش بدون ادویه جدا کردم و بهش دادم. فرنی و حریره هم تقریبا هر روز میخوره اما تازگیا به شیشه ش بیشتر علاقه پیدا کرده منم از فرصت استفاده میکنم و آبمیوه و جوشانده بادام بهش میدم به اون هم خیلی علاقه داره و خوب میخوره.

ار همه چی جالبتر قیافه ش موقع چشیدن اولین غذا هست که با اشتیاق میذاره تو دهنش، مز مزه میکنه و قیافه خاصی میگیره و با لقمه های بعدی عکس العملش معمولی تر میشه اما حسابی خودشو کثیف میکنه قاشق رو باید حتما از من بگیره و خودش بذاره تو دهنش و همه صورتشو لباساشو کثیف کنه بعد هم می ندازه کنار. معمولا موقع غذا دادنش چندتا قاشق میارم دوتاشو از دستم میگیره منم با قاشق سوم مشغول میشم. مراسم دیدنی ای هست. بعدش هم مراسم شستن دست و صورت و پیش بند و...

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان گلی سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 22:16 http://www.dogholuha.blogfa.com

سلام مامانی....
ممنون از اینکه بهم سر زدین...راستی تعجب کردم پست مرداد منو خوندین..ببخشید اگه ناراحتتون کردم...
بگذریم...هزارماشالاه ملودی جان چقدر نازه...خدا حفظش کنه.مطالبتونو خوندم.با این حساب نی نی های من 6 ماهی بزرگترن.خداروشکر که غذا میخوره.بچه های من که فوق العاده بد غذان...و این فکر منو داغون کرده.

سلام خوش اومدین

مرجان یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 19:43

قربونش برم خیلی تو غذا خوردن شیطون و با اشتهاست
حسابی بخور زود بزرگ و تپلی بشی
عکساشو هم بذار

سلام وبلاگتون خیلی خیلی خیلی عالیه فقط بازدیدش کمه برای افزایش بازدید و نظرات وبلاگ خود به صورت چشمگیر به وبلاگ من بیا و پیشنهادم رو کامل تا آخر بخون
با من همراه شو تا هر روز در وبلاگ خود
4 هزار بازدید و هزار نظر داشته باشی
منتظرت هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.