ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

150 روز

دخترمون امروز 150 روزه شد

150 روزه که گرمای نفس هاش تو خواب نوازشم میکنه و دوست دارم همیشه طوری بخوابونمش که نفسهاش به صورتم بخوره

150 روزه که زنگ بیداریم شده صدای گریه هاش

150 روزه که صبح تا چشمامو باز میکنم اول به اون نگاه می کنم مطمئن بشم گرم یا سردش نیست و راحت باشه

150 روزه که خواب و بیداری و غذا خوردن و بیرون رفتن و... با اون تنظیم می کنیم

150 روزه که اولین دغدغه ذهنی م وقتی بیدار میشه تعویض پوشکش هست

150 روزه که بیشتر از اینکه به فکر خوراک خودم باشم بفکر سیر کردن شکم کوچولوی اون هستم

150 روزه که استراحت و تفریحم شده بازی و سرگرم کردنش

150 روزه که خنده و شادی تو خونه چندبرابر شده

150 روزه که دوربین از دستم نمی افته و حتی موقع خواب کنارم می ذارم

150 روزه که امید و آرزوهام برای زندگی صدها برابر شده

150 روزه که وقتی میام سراغ لبتاب باید حتما سری به آرشیو عکسهاش از اول تا حالا بزنم

150 روزه که موضوع 95٪ صحبتها و مکالمات تلفنی و حضوریم اون هست

150 روزه که خیلییییی شادم 

150 روزه که....

عاشقتم شیرینم

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان زری پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 18:49 http://www.faraziba.niniweblog.com

خیلی مطلبت قشنگ بود

گلهای زندگی من سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 18:14 http://golhayezendegiyeman.blogfa.com

عزیزم خیلی زیبا نوشتی اشک تو چشمام حلقه زده
فداااای تو مامان مهههربون مطمئنم در آینده دختر گلت جبران این همه محبتت ولطفتو میکنه

لطف شماست

مامان آوین گلی دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 13:00 http://tinybaby.niniweblog.com

زهره جون سلام به خودت وملودی ناز و قشنگت.
آوین جونم شب ساعت حدوداً یک میخوابه و تا صبح موقع اذان بیدار نمیشه . البته من و باباییش هم تو اتاقش میخوابیم ولی فندقم تو تخت خودش میخوابه و اصلا مارو نمیبینه
حتماً لینکتون میکنم عزیزم

مرسی عزیزم

مرجان یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:47

عشقم 150 روزه شدنت مبارک
ایشالا همیشه سالم باشی
واقعا 150 روزه که همه مونو حسابی عاشق خودت کردی

ملیکا شنبه 7 دی 1392 ساعت 21:56

عرسک نازم 150روزگیت مبارک ایشالا 150ساله شی گلم

بازم پست بدون عکس وآااای

نمیشه که همه ش عکسدار

Mehran شنبه 7 دی 1392 ساعت 17:17 http://www.mashinsavar.ir

سلامت باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.