ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.
ملودی ماه ما

ملودی ماه ما

اینجا عکس ها و خاطرات شیرین دختر نازنینم ملودی ثبت میشه. می نویسم تا یادمان بماند که دختر نازنینم چه مسیری را طی کرده و چطور قد کشیده. اینجا بهانه ی رد شدن و قد کشیدن اوست ... نظم و قائده ای ندارد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که روز بازگشایی این خونه هست ملودی جونم 73 روزش شده.

طبق معمول ساعت 1 بعد از ظهر تازه از خواب بیدار شد. البته دیشب خیلی لطف کرد و از ساعت 11 که تلاش میکردیم بخابه ساعت 1 و نیم خابش برد. دیروز که جمعه بود از دانشگاه که اومدم حسابی خسته بودم ملودی تو خونه پیش بابا مسعود بود. یکم شیر خورد و بعدش یه کاری کرد که مجبور شدیم همون موقع ببریمش حموم. مثل همیشه تو حموم خوشحال بود و لذت میبرد از آب بازی. البته نذاشتیم زیاد طول بکشه چون هوا نسبتا سرد شده و یکم مشکوک به گلو دردش هستم بخصوص صبح ها که بیدار میشه عطسه میکنه.

بعد از حموم یه خواب طولانی رفت شب هم سر حال بود و خیال خابیدن نداشت.

الان کنار مامان داره دست و پا میزنه و آواز میخونه ولی کم کم از تنهایی خسته میشه و باید برم یکم باهاش بازی کنم

قربونش برم خیلی قشنگ موقعی که از چیزی ناراحته میگه ما ما . البته فکر نمیکنم منظورش این باشه که منو صدا کنه ولی این یک کلمه رو بعنوان اولین لغتش خیلی زود و خیلی هم قشنگ میگه. دل منو میبره

خیلی هم دوست داره موقعی که برای تعویض بازش میکنم باهاش بازی کنم و صدای آآآآآٔغ در بیارم هر بار هم خودش بعد از من تکرار میکنه و تا جای ممکن سعی میکنه مثل من ادا کنه. الهی فداش بشم عشق مامانه. نمیدونم قبلا من تنهایی تو خونه چیکار میکردم تا عصر؟!!!قربونش برم که داره صدام میکنه.

توی اولین پست چندتا از عکسای 2 ماهگی ملودی جون




از خواب بعد از حمام تازه بیدار شده. خاله مرجان این عکسو گرفته 

عاشق خوردن دستهای کوچواوشه. به محض اینکهبیکار میشه یا گرسنه میشه شروع میکنه به ملچ ملچ کردن

نظرات 3 + ارسال نظر

بهترین کد افزایش بازدید
بازدید خود را سه برابر کنید
افزایش بازدید رایگان به روشی نو ، که در هیچ سایت دیگری وجود ندارد
امتحان کنید
فقط یک روز کد ما را داخل سایت خود قرار دهید تا اثر آن را ببنید

http://code1100011.tk/

اسپیتمان شنبه 27 مهر 1392 ساعت 16:34

مامان ملودی چقدر قشنگ نوشتی. بازم از ملودی ملوسمون بنویس.
عکس هم زیاد بذار.
فربونش برم.

مرسی عزیزم
ایشالا نی نی شماهم زودتر بیاد و خودتون همه این لحظه های قشنگو تجربه می کنین

مرجان دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 15:13

قربوووووونت برم عشق خالهههه...........عااااااااااااااشقتم نفسم. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.